Powered by Blogger.

Blog Archive

PANAS!! 'Babi, Sial Punya Nad Zainal!" Bekas Pengurus Sebar Perangai Buruk Nad Zainal.



Heboh di media sosial apabila sebuah rancangan gossip artis Malaysia Melodi menemubual Nad Zainal apabila artis tersebut mengatakan bahawa pengurusnya melarikan duit.

Berang dengan tindakan Nad Zainal, pengurus peribadinya memuat naik status dimedia sosial Facebook miliknya untuk menegakkan kebenaran yang membuktikan dia tidak bersalah. Keadaan menjadi lebih panas apabila bekas pengurusnya itu membuka semua rahsia Nad Zainal yang dikatakan pernah tinggal sebumbung dengan bekas pengurusnya tersebut.

Berdasarkan kenyataan yang dibuat oleh bekas pengurusnya itu, lebih nampak bahawa kesalahan adalah terletak pada Nad Zainal kerana dia tidak membuat laporan polis , secara logiknya selepas mendapat tahu bekas pengurusnya melarikan duit Nad Zainal sepatutnya membuat laporan polis terlebih dahulu sebelum membuat kenyataan di Melodi, namun begitu menurut Nad Zainal kenyataannya di Melodi cumalah satu hiburan. Sebab itu juga bekas pengurusnya lebih berang dengan keadaan ini sehinggakan memuat naik satu video yang menunjukkan aksi tidak senonoh Nad Zainal disebuah rumah anak yatim





Ini adalah video sikap kurang ajar Nad Zainal di Majlis rumah Anak yatim. Dah rasa besar sangat ke?? Popular sangat ke?? Sedar diri tu sikit..


About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment