Powered by Blogger.

Blog Archive

19 GAMBAR Terkini Lisa Surihani Montel Dengan Kandungan Hampir 9 Bulan.



Lisa Surihani kini sedang sarat mengandung anak sulungnya bersama Yusri Abdul Halim.Dijangkaan akan melahirkan pada September ini.Jadi usia kandungan Lisa sekarang sudahpun menjangkau usia 9 bulan.Tak sabar rasanya nak tengok anak sulung Lisa ni kan.Mesti comel macam ibunya juga,

Berikut merupakan gambar yang dimuatnaik di akaun instagram Lisa dan Diana Danielle yang hadir pada Baby Shower Lisa dan Yusri baru-baru ini.


Ada yang komen cakap lisa makin tembam masa mengandung ini.Kalau dulu dia popular dengan badan yang cantik kini dah makin bambam.Ada juga yang komen mcm smurf..Haishh tak baik mengata orang macam tu..Biasa la orang mengandung.Mana tahu anak Lisa ni twin?? hehe..mesti meriah..


 Diana Danielle juga hadir pada Baby Shower Lisa Yusri.Diana pun dah nampak baby bump tu..hihi..





Antara artis lain yang memeriahkan Baby Shower Lisa Dan Yusri ialah pasangan Farid Kamil dan Diana Danielle, Liyana Jasmay yang juga sedang hamil, dan dua artis comel Izara Aishah dan Intan Ladyana ( dua artis ni belum hamil ya ).

Apa-apa pun kami di Detik Buletin mendoakan agar Lisa dipermudahkan segala urusan bersalin nanti.Semoga Allah merahmati pengorbanan Lisa melahirkan anak sulung itu.Kami sangat menunggu baby kamu Lisa.. 

PERINGATAN : ARTIKEL INI DITULIS SENDIRI OLEH ADMIN DETIK BULETIN.DIHARAPKAN BLOG LAIN YANG INGIN MENYALIN ARTIKEL INI MENGKREDITKAN KEPADA DETIK BULETIN..RAMAI YANG MENCURI ARTIKEL DAN MELABEL ARTIKEL MEREKA.KHAS BUAT BABAB.NET YANG SERING MENYALIN ARTIKEL KAMI.

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment