Powered by Blogger.

Blog Archive

PANAS!! Penyanyi Popular Kantoi Tidak Puasa Di Bulan Ramadhan.


Botol Air Di Tangan Di Siang Hari, Bunga Citra Lestari Tak Puasa?

34,013
Selepas kontroversi berbikini seksi yang melanda dirinya baru-baru ini, kini penyanyi popular Indonesia Bunga Citra Lestari didakwa tidak berpuasa di bulan Ramadan ini.

Semuanya gara-gara Bunga Citra Lestari memuat naik sekeping foto di Instagram beberapa hari lalu sambil memegang sebotol air pada siang hari.

Botol air tersebut dipegang oleh Bunga Citra Lestari di hadapan sebuah vending machine ketika dia berada di Tokyo Jepun. 

Murai Batu mula-mula tidak perasanlah mengenai foto itu walaupun sudah terlihat sebelum ini ketika Murai Batu sibuk scrolled Instagram beberapa hari lalu.

Tapi setelah rakan Murai Batu tunjukkan sekali lagi gambar tersebut barulah Murai Batu perasan mengenai perihal botol air di tangan Bunga Citra Lestari itu.

Menerusi komen-komen yang diluahkan pengikut dan peminatnya, ada yang berbaur negatif dan tak kurang juga positif.

Segelintir tertanya-tanya adakah Bunga Citra Lestari tak puasa? Ada juga berfikiran positif dan mengganggap Bunga hanya membeli air itu untuk anaknya atau mungkin dia tidak puasa kerana datang bulan.

Pada Murai Batu senang sahaja, sebagai artis janganlah memuat naik gambar yang boleh mengundang kontroversi supaya orang tidak salah anggap.
Berikut beberapa gambar lain Bunga Citra Lestari bersama suaminya, Ashraf Sinclair dan anaknya yang kini dipercayai berada di sana:
MURAI BATU: Ada lagi ke artis puasa yang yangyok, pagi-pagi buka periuk?

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment