Powered by Blogger.

PANAS!!! Rita Rudaini Bersuara Di Instagram Tentang Sehelai Spenda Rita Berkait Dengan Aidil.

Mak aih. Semakin parah nampaknya pergaduhan antara Rita Rudaini dan Aidil Zafuan ini. Selepas Rita memaklumkan yang Aidil belum lagi membuat bayaran mutaah bernilai RM30,000 yang dimenanginya di mahkamah, Aidil telah tampil mempertahankan dirinya. Menurut Aidil, mahkamah tidak menetapkan sebarang tarikh dan dirinya berhak untuk membayar secara ansuran. Tidak puas hati dengan kenyataan Aidil, Rita Rudaini tampil membalas kenyataan tersebut dengan begitu pedas sekali.
rita rudaini
Rita Rudaini bukan sahaja memulangkan paku yang keras, tetapi turut membongkar perbuatan tidak bertanggungjawab Aidil yang tidak pernah membelikannya apa-apa sepanjang perkahwinan mereka. Menurut Rita, baju dalam untuknya pun Aidil tak pernah belikan. Malah Rita juga mendakwa Aidil sering menipu dan menganiaya orang. Tulis Rita panjang lebar:-
rita rudaini
Agak memalukan apabila semua perkara luar dalam dalam rumah tangga Rita dan Aidil kini diketahui ramai. Namun Abang Nara tak salahkan Rita. Iyerlah kalau kita letak diri kita di tempat Rita, confirm stress. Dah menang kes tapi duit tak dapat-dapat. Semoga Aidil dapat segera melangsaikan segala pembayaran untuk mengelakkan perkara ini jadi lebih melarat. Rasanya gaji Aidil lebih daripada cukup. Setakat RM30,000 itu apalah sangat kan?

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment