Powered by Blogger.

Blog Archive

KEJAM!! Bapa Dan Ibu Tiri Dera Kanak-kanak Sehingga Patah 13 Tulang Ditahan!!


KOTA BHARU - Pasangan suami isteri yang mendera kanak-kanak perempuan berusia 5 tahun telah ditahan oleh pihak polis, malam tadi.

Suspek, ibu tiri mangsa yang berusia 25 tahun dan bapa kandungnya yang berusia 39 tahun telah ditahan sepasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kelantan di hadapan sebuah restoran di Jalan Bayam Kota Bharu, 9 malam tadi.


Kedua-dua suspek ditahan reman selama 4 hari dan telah diserahkan kepada pegawai penyiasat untuk siasatan lanjut. Kes akan disiasat mengikut Seksyen 31 (1) Akta Kanak Kanak 2001.

Mangsa yang hanya berusia 5 tahun itu diambil oleh ibu kandungnya dalam keadaan yang sangat lemah dan tidak bermaya dipercayai akibat didera oleh ibu tirinya di Rantau Panjang. 

Lapor media tempatan, mangsa terpaksa menanggung derita itu selama enam bulan selain dari mengalami kecederaan yang sangat serius apabila patah 13 tulang serta banyak kesan-kesan parut di badannya

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment